facebook

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę artykułów biurowych

2016-06-15 14:20:36

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup i dostawę artykułów biurowych

 

Fundacja Rozwoju Gminy Zelów w związku z realizacją projektów:

  1. Umowa Operacyjna - Pożyczka Globalna nr 2.2/2011/ŁRFP/3/27 z dnia 29.09.2011 roku oraz
  2. Umowa Operacyjna - Pożyczka Globalna nr 2.3/2011/ŁRFP/3/057 z dnia 27.02.2012 roku oraz
  3. Umowa Operacyjna - Pożyczka Globalna nr 2.5/2014/ŁRFP/3/203 z dnia 03.02.2015 roku oraz
  4. Umowa Operacyjna - Pożyczka Globalna nr 2.6/2015/ŁRFP/4/281 z dnia 24.02.2016 roku zawarte z Bankiem Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie jako Menadżerem Łódzkiego Regionalnego Funduszu Powierniczego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.4 „Rozwój otoczenia biznesu”) w ramach inicjatywy JEREMIE („Wspólne Europejskie Zasoby dla Mikro-, Małych i Średnich Przedsiębiorstw”),

 

zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup i dostawę artykułów biurowych.

Termin składania ofert:
do 17.06.2016 r. do godz. 14.00.

Termin i forma realizacji zamówienia:

Dostawa materiałów biurowych będzie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostawa towaru nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 23.06.2016 r. do godz. 14.00.

Załącznik - formularz zapytania ofertowego

 

II kw 2016_zapytanie o cene na materialy biurowe.doc

Fundacja Rozwoju Gminy Zelów
Zelow Development Foundation
97-425 Zelów, ul. Mickiewicza 4
frgz@frgz.pl

© BAI