Zapytanie ofertowe na remont pomieszczeń budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów w Zelowie przy ul. Pileckiego 2
2020-02-03 15:05:16
ZAPYTANIE OFERTOWE
Fundacja Rozwoju Gminy Zelów (Zamawiający), zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na remont pomieszczeń w budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów w Zelowie przy ul. Pileckiego 2 z uwzględnieniem poniższych wymagań:
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w pomieszczeniach budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów w Zelowie przy ul. Pileckiego 2. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany jest w przedmiarze robót, który stanowi załącznik numer 1 do niniejszego zapytania.
- Termin realizacji zamówienia:
- Zamówienie należy wykonać do dnia 31.03.2020 r.
- Prace będą wykonywane w dni robocze w godzinach 7 00 - 18 00 lub po wcześniejszym uzgodnieniu w sobotę.
- Osoba ze strony zamawiającego uprawniona do kontaktu:
Wojciech Pajewski, tel. 606 214 378, e-mail: w.pajewski@frgz.pl
- Miejsce i termin składania ofert:
a. Pisemną ofertę cenową należy złożyć w dowolny sposób z pośród podanych niżej form, w terminie do 17.02.2020 r.
- przesłać pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego: Fundacja Rozwoju Gminy Zelów 97-425 Zelów, ul. Mickiewicza 4 z dopiskiem na kopercie: „Remont pomieszczeń w budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów w Zelowie przy ul. Pileckiego 2”.
- dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego: Fundacja Rozwoju Gminy Zelów 97-425 Zelów, ul. Mickiewicza 4 z dopiskiem na kopercie: „Remont pomieszczeń w budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów w Zelowie przy ul. Pileckiego 2”.
- przesłać drogą elektroniczną na adres: w.pajewski@frgz.pl (podpisany
i zeskanowany formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 6 zapytania)
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
- Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia.
- Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
a. Wypełniony formularz ofertowy.
b. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym.
- Warunki płatności:
a. Zapłata wynagrodzenia nastąpi, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
b. Płatność realizowana będzie przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
- Kary umowne:
Wykonawca zapłaci wynajmującemu kary umowne:
- za opóźnienie Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w wysokości 1 % wynagrodzenia brutto, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia;
- Za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, Wykonawca zapłaci karę umowną Zamawiającemu w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto, co stanowi maksymalną wartość kar umownych, jaką Zamawiający może obciążyć Wykonawcę.
- Jeżeli Wykonawca nie usunie w okresie gwarancyjnym uszkodzeń w przedmiocie umowy w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia, Zamawiający ma prawo – niezależne od obciążenia Wykonawcy kosztami wykonawstwa zastępczego – obciążyć Wykonawcę karą umowną w wysokości
1 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień od daty powstania uszkodzenia do czasu jego usunięcia.
- Gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
- Miejsce wykonania prac budowlanych można oglądać po wcześniejszym ustaleniu terminu z Wojciechem Pajewskim pod numerem telefonu: 606 214 378.
- Załączniki:
Remont pomieszczeń w budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów (20200203).pdf
Zał. nr 1 - Przedmiar (20200203).pdf
Zał. nr 2 - Formularz oferty (20200203).doc
Zał. nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań (20200203).doc