Zapytanie cenowe na dostawę i montaż orynnowania (przedłużenie terminu składania ofert)
2018-08-27 13:37:53
ZAPYTANIE OFERTOWE
Fundacja Rozwoju Gminy Zelów (Zamawiający), zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na dostawę i montaż orynnowania budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów w Zelowie przy ul. Pułkownika Witolda Pileckiego 2 (wcześniej ul. Kunickiego) z uwzględnieniem poniższych wymagań:
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i montażu rynien dachowych na budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów w Zelowie przy ul. Pułkownika Witolda Pileckiego 2.
- Zakres prac do wykonania:
- Demontaż rynien metalowych poziomych ok. 126 m oraz haków,
- Demontaż rur spustowych metalowych 11 szt. x ok. 4,80 m,
- Montaż rynien dachowych PCV 125 mm – ok. 126 m wraz z wymaganą liczbą złączek rynnowych.
- Montaż narożników rynnowych zewnętrznych 125/90 0 – 4 szt.,
- Montaż narożników rynnowych wewnętrzne 125/90 0 – 6 szt.,
- Montaż haków rynnowych doczołowych PCV 125 mm – 253 szt.,
- Montaż denek rynnowych PCV prawe/lewe 125 mm – 8 szt.,
- Montaż lejów spustowych PCV 125/110 mm – 11 szt.,
- Montaż rur spustowych PCV 110 mm: 11 sztuk x ok. 4,80 m + złączki w zależności od potrzeb.
- Montaż kolan rur spustowych PCV 110 mm – 26 szt.
- Montaż obejm do rur spustowych PCV z hakami - 33 szt.
- Montaż redukcji PCV 110/150 – 7 szt.
- Montaż rynien dachowych na wysokości ok. 4,5 m nad poziomem gruntu.
- Wszystkie elementy PCV w kolorze brązowym.
Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się
z miejscem wykonania usługi.
- Termin realizacji zamówienia:
- Zamówienie należy wykonać do dnia 31.10.2018 r.
- Prace będą wykonywane w dni robocze w godzinach 8 00 - 18 00 lub po wcześniejszym uzgodnieniu w sobotę.
- Osoba ze strony zamawiającego uprawniona do kontaktu:
Wojciech Pajewski, tel. 606 214 378, e-mail: w.pajewski@frgz.pl
- Miejsce i termin składania ofert:
a. Pisemną ofertę cenową należy złożyć w dowolny sposób z pośród podanych niżej form, w terminie do 31.08.2018 r.
- przesłać pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego: Fundacja Rozwoju Gminy Zelów 97-425 Zelów, ul. Mickiewicza 4 z dopiskiem na kopercie: „Wymiana orynnowania budynku”.
- dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego: Fundacja Rozwoju Gminy Zelów 97-425 Zelów, ul. Mickiewicza 4 z dopiskiem na kopercie: „Wymiana orynnowania budynku”.
- przesłać drogą elektroniczną na adres: w.pajewski@frgz.pl (podpisany
i zeskanowany formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 6 zapytania)
b. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
- Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia.
- Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
a Wypełniony formularz ofertowy.
b. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym.
- Warunki płatności:
a. Zapłata wynagrodzenia nastąpi, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
b. Płatność realizowana będzie przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
- Kary umowne:
Wykonawca zapłaci wynajmującemu kary umowne:
a. Za opóźnienie Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w wysokości 2% wynagrodzenia brutto, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia;
b. Za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, Wykonawca zapłaci karę umowną Zamawiającemu w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto, co stanowi maksymalną wartość kar umownych, jaką Zamawiający może obciążyć Wykonawcę.
c. Jeżeli Wykonawca nie usunie w okresie gwarancyjnym uszkodzeń w przedmiocie umowy w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia, Zamawiający ma prawo – niezależne od obciążenia Wykonawcy kosztami wykonawstwa zastępczego – obciążyć Zamawiającemu karą umowną w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień od daty powstania uszkodzenia do czasu jego usunięcia.
- Gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.
- Załączniki:
Zapytanie ofertowe na wymianę orynnowania.pdf
Zał. 1 - Formularz oferty - orynnowanie.doc
Zał. 2 - Oświadczenie o braku powiązań - orynnowanie.doc