Zapytanie ofertowe na dostawę tuszy i tonerów do drukarek
2020-08-12 10:13:06
ZAPYTANIE OFERTOWE
Fundacja Rozwoju Gminy Zelów (Zamawiający), zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na dostawę tonerów i tuszy do drukarek z uwzględnieniem poniższych wymagań:
- Przedmiot zamówienia:
- Tonery i tusze przedstawione poniżej:
- Tonery i tusze przedstawione poniżej:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
j.m. |
Ilość |
1 |
Toner Brother HL-L8250CDN (kolor: magenta) |
szt. |
1 |
2 |
Toner Brother HL-L8250CDN (kolor: cyjan) |
szt. |
1 |
3 |
Toner Brother HL-L8250CDN (kolor: żółty) |
szt. |
2 |
4 |
Toner Konica Minolta Bizhub 211 |
szt. |
1 |
5 |
Toner HP LaserJet 1320 |
szt. |
6 |
6 |
Toner HP LaserJet 1200 |
szt. |
1 |
7 |
Toner HP LaserJet P2055dn |
szt. |
6 |
8 |
Toner HP LaserJet 1150 |
szt. |
1 |
9 |
Toner HP LaserJet Pro M1212nf |
szt. |
4 |
10 |
Toner Brother MFC 7860 DW |
szt. |
5 |
11 |
Tusz HP DeskJet 460c (wkład: czarny) |
szt. |
1 |
12 |
Tusz HP DeskJet 460c (wkład: kolorowy) |
szt. |
1 |
- Przyjmujemy jedynie oryginalne tusze firmy HP, w przypadku tonerów dopuszczamy zamienniki wysokiej jakości których barwa oraz utrwalanie nie odbiega w znacznym stopniu od oryginału.
- Koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Fundacji pokrywa Dostawca.
- Wszystkie przedmioty zamówienia będą objęte gwarancją wynoszącą minimum 12 miesięcy.
- Termin realizacji zamówienia:
- Zamówienie należy wykonać do dnia 28.08.2020r.
- Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w dni robocze w godzinach 800-1600.
- Osoba ze strony zamawiającego uprawniona do kontaktu.
Damian Rybak, tel. 44 634 10 06 wew. 553, e-mail: informatyk@frgz.pl
- Miejsce i termin składania ofert:
- Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Fundacja Rozwoju Gminy Zelów, ul. Mickiewicza 4, 97-425 Zelów, bądź przesłać zeskanowaną ofertę na adres e-mail: informatyk@frgz.pl, w obu przypadkach ofertę należy oznaczyć tytułem: „Zapytanie ofertowe z dn. 12.08.2020 r. na dostawę tonerów i tuszy.”
- Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy.
- Termin składania ofert do 18.08.2020r.
- Zamawiający ustala termin ważności ofert na okres 30 dni licząc od dnia terminu ich składania.
- Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Dokumenty wymagane od Dostawcy:
- Wypełniony formularz oferty.
- Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym.
- Warunki płatności:
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Fundacji.
- Płatność realizowana będzie przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
- Kary umowne:
Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:- Za opóźnienie Dostawcy w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w wysokości 5% wartości brutto zamówionej, a nie dostarczonej ilości tonerów za każdy dzień zwłoki.
- W przypadku odstąpienia od umowy z winy Dostawcy, Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wartości brutto niezrealizowanej części umowy.
- Załączniki:
Zapytanie ofertowe na dostawę tonerów 08.2020.pdf