facebook

Zapytanie ofertowe na wymianę orynnowania.

2019-04-01 12:19:53

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Fundacja Rozwoju Gminy Zelów (Zamawiający), zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na dostawę i montaż orynnowania budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów w Zelowie przy ul. Pileckiego 2 z uwzględnieniem poniższych wymagań:

  1. Przedmiot zamówienia:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i montażu rynien dachowych na budynku Fundacji Rozwoju Gminy Zelów w Zelowie przy ul. Pileckiego 2.

1.2 Zakres prac do wykonania:

  • Demontaż rynien metalowych poziomych ok. 126 m oraz haków,
  • Demontaż rur spustowych metalowych 11 szt. x ok. 4,80 m,
  • Montaż rynien dachowych PCV 125 mm – ok. 126 m wraz z wymaganą liczbą złączek rynnowych.
  • Montaż narożników rynnowych zewnętrznych 125/90 0 – 4 szt.,
  • Montaż narożników rynnowych wewnętrzne 125/90 0 – 6 szt.,
  • Montaż haków rynnowych doczołowych PCV  125 mm – 252 szt.,
  • Montaż denek rynnowych PCV prawe/lewe 125 mm – 8 szt.,
  • Montaż lejów spustowych PCV 125/110 mm – 11 szt.,
  • Montaż rur spustowych PCV 110 mm: 11 sztuk  x ok. 4,80 m + złączki w zależności od potrzeb.
  • Montaż kolan rur spustowych PCV 110 mm – 26 szt.
  • Montaż obejm do rur spustowych PCV z hakami - 33 szt.
  • Montaż redukcji PCV 110/150 – 7 szt.
  • Montaż rynien dachowych na wysokości ok. 5 m nad poziomem gruntu.
  • Wszystkie elementy PCV w kolorze brązowym.

Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z miejscem wykonania usługi.

  1. Termin realizacji zamówienia:

2.1 Zamówienie należy wykonać do dnia 31.05.2019 r.

2.2 Prace będą wykonywane w dni robocze w godzinach 8 00 - 18 00 lub po wcześniejszym uzgodnieniu w sobotę.

  1. Osoba ze strony zamawiającego uprawniona do kontaktu:

Wojciech Pajewski, tel. 606 214 378, e-mail: w.pajewski@frgz.pl

  1. Miejsce i termin składania ofert:

4.1. Pisemną ofertę cenową należy złożyć w dowolny sposób z pośród podanych niżej form, w terminie do 14.04.2019 r.

- przesłać pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego: Fundacja Rozwoju Gminy Zelów 97-425 Zelów, ul. Mickiewicza 4 z dopiskiem na kopercie: „Wymiana orynnowania budynku”.

- dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego: Fundacja Rozwoju Gminy Zelów 97-425 Zelów, ul. Mickiewicza 4 z dopiskiem na kopercie: „Wymiana orynnowania budynku”.

- przesłać drogą elektroniczną na adres: w.pajewski@frgz.pl (podpisany i zeskanowany formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 6 zapytania)

4.2 Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

  1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia.

  1. Dokumenty wymagane od Wykonawcy:

6.1. Wypełniony formularz ofertowy.

6.2. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym.

  1. Warunki płatności:

7.1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

7.2. Płatność realizowana będzie przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

  1. Kary umowne:

Wykonawca zapłaci wynajmującemu kary umowne:

  1. za opóźnienie Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w wysokości 2% wynagrodzenia brutto, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia;
  2. Za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, Wykonawca zapłaci karę umowną Zamawiającemu w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto, co stanowi maksymalną wartość kar umownych, jaką Zamawiający może obciążyć Wykonawcę.
  3. Jeżeli Wykonawca nie usunie w okresie gwarancyjnym uszkodzeń w przedmiocie umowy w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia, Zamawiający ma prawo – niezależne od obciążenia Wykonawcy kosztami wykonawstwa zastępczego – obciążyć Zamawiającemu karą umowną w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień od daty powstania uszkodzenia do czasu jego usunięcia.
  1. Gwarancja

Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

  1. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.
  2. Załączniki:

Zapytanie ofertowe na wymianę orynnowania 04.2019.pdf
Zał. 1 Formularz oferty - orynnowanie 04.2019.doc
Zał. 2 Oświadczenie o braku powiązań - orynnowanie 04.2019.doc


Fundacja Rozwoju Gminy Zelów
Zelow Development Foundation
97-425 Zelów, ul. Mickiewicza 4
frgz@frgz.pl

© BAI