Zapytanie ofertowe na dostawę tuszy i tonerów do drukarek
2019-12-06 14:40:31
ZAPYTANIE OFERTOWE
Fundacja Rozwoju Gminy Zelów (Zamawiający), zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na dostawę tonerów i tuszy do drukarek z uwzględnieniem poniższych wymagań:
- Przedmiot zamówienia:
- Tonery i tusze przedstawione poniżej:
- Tonery i tusze przedstawione poniżej:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
j.m. |
Ilość |
1 |
Toner HP LaserJet 1150 |
szt. |
3 |
2 |
Toner Brother MFC 7860DW |
szt. |
3 |
3 |
Toner HP LaserJet 1200 |
szt. |
3 |
4 |
Toner HP LaserJet 1320 |
szt. |
3 |
5 |
Toner HP LaserJet 1100 |
szt. |
2 |
6 |
Toner HP LaserJet P2055dn |
szt. |
4 |
7 |
Tusz HP DeskJet 460c (wkład: czarny) |
szt. |
1 |
8 |
Tusz HP DeskJet 460c (wkład: kolorowy) |
szt. |
1 |
- Przyjmujemy jedynie oryginalne tusze firmy HP, w przypadku tonerów dopuszczamy zamienniki wysokiej jakości których barwa oraz utrwalanie nie odbiega w znacznym stopniu od oryginału.
- Koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Fundacji pokrywa Dostawca.
- Wszystkie przedmioty zamówienia będą objęte gwarancją wynoszącą minimum 12 miesięcy.
- Termin realizacji zamówienia:
- Zamówienie należy wykonać do dnia 20.12.2019r.
- Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w dni robocze w godzinach 8 00 -16 00 .
- Osoba ze strony zamawiającego uprawniona do kontaktu.
Damian Rybak, tel. 44 634 10 06 wew. 553, e-mail: informatyk@frgz.pl
- Miejsce i termin składania ofert:
- Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Fundacja Rozwoju Gminy Zelów, ul. Mickiewicza 4, 97-425 Zelów, bądź przesłać zeskanowaną ofertę na adres e-mail: informatyk@frgz.pl , w obu przypadkach ofertę należy oznaczyć tytułem: „Zapytanie ofertowe z dn. 06.12.2019 r. na dostawę tonerów i tuszy.”
- Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy.
- Termin składania ofert do 11.12.2019r.
- Zamawiający ustala termin ważności ofert na okres 30 dni licząc od dnia terminu ich składania.
- Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Dokumenty wymagane od Dostawcy:
- Wypełniony formularz oferty.
- Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym.
- Warunki płatności:
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Fundacji.
- Płatność realizowana będzie przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
- Kary umowne:
Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:- Za opóźnienie Dostawcy w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w wysokości 0,5% wartości brutto zamówionej, a nie dostarczonej ilości tonerów za każdy dzień zwłoki.
- W przypadku odstąpienia od umowy z winy Dostawcy, Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wartości brutto niezrealizowanej części umowy, co stanowi maksymalną wartość kar umownych, jaką Zamawiający może obciążyć Dostawcę.
- Załączniki:
Zapytanie ofertowe na dostawę tonerów 12.2019.pdf
Zał. 1 - Formularz oferty tonery 12.2019.doc
Zał. 2 - Oświadczenie o braku powiązań tonery 12.2019.doc